Otázky naší odpovědnosti za vady zboží a možnosti uplatnění reklamace jsou podrobně popsány v obchodních podmínkách. Především v článcích 7.x pro spotřebitele a v článcích 8.x pro podnikatele.
Obecně lze doporučit, pokud máte nějaké pochybnosti o kvalitě nebo úplnosti dodávky, nás kontaktovat mailem nebo telefonicky. Většinou se předejde zbytečným komplikacím a průtahům v řešení nějakých nesrovnalostí.
Pro komunikaci ke konkrétní objednávce doporučujeme poslat odpověď na dříve obdrženou zprávu.
Kontakty (mail, telefon) jsou v záhlaní i zápatí stránek.
Pokud máte v úmyslu odstoupit od smlouvy, můžete použít k tomu připravený formulář. Stačí text zkopírovat do mailové zprávy, doplnit údaje a odeslat na naši adresu
rádi bychom Vás informovali, že 7. dubna na Velký pátek máme otevřeno a je možné se k nám objednat na osobní schůzku. Volné časy můžete vidět v našem kalendáři. Standardně nabízíme schůzky v pracovní dny od 9 do 16 hod. a o sobotách od 8 do 12 hod.
Prosíme, na schůzku se vždy předem objednejte telefonicky nebo e-mailem, abychom se Vám mohli plně věnovat. Děkujeme.
Během zhruba hodinové schůzky, si povíme vše důležité a společně vybereme ty pravé prsteny pro vás.
Tešíme se na Vaši návštěvu!
Pokud to k nám máte daleko, nezoufejte! Rádi vám s výběrem prstenů pomůžeme na dálku. Nabízíme konzultace online, po telefonu či e-mailem.